loading...
مرجع دانلود نرم افزار عکس دیتا بازی
آپدیت امروز : 23 اردیبهشت 1392

آپدیت آفلاین2013 , 2012 Kaspersky - به تاریخ 2013.02.10

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱

مهدی & محمد رضا بازدید : 91 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Raindrops on Glass را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Raindrops on تصاویر استوک با موضوع قطرات باران Raindrops on Glass

مهدی & محمد رضا بازدید : 50 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مجموعه تصاویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Lavender Fields and ballons را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Fields and ballons مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Lavender Fields and ballons

مهدی & محمد رضا بازدید : 34 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S6 مجموعه 85 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 90 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S5 مجموعه 75 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 98 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 45 تصویر پس زمینه ورزشی

برای این ساعت از کاربران پی سی دی مجموعه ۴۵ تصویر پس زمینه ورزشی را قرار داده ایم که دارای کیفیت بسیار عالی و ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد ، این مجموعه از انواع رشته های ورزشی تشکیل شده که امیدواریم از آنها لذت ببرید

مهدی & محمد رضا بازدید : 60 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر گرافیکی و هنری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallAHW2 مجموعه 50 والپیپر گرافیکی و هنری Abstract HD Walpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 48 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Abstract Backgrounds P3 مجموعه وکتورهای رنگارنگ پس زمینه Abstract Backgrounds

مهدی & محمد رضا بازدید : 59 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۳ والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallHTHW مجموعه 43 والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی Hi Tech HD Walpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 32 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 110 والپیپر فوق العاده زیبا Hi Tech Wallpapers

Hi-Tech Wallpapers مجموعه ای از ۱۱۰ والپیپر فوق العاده زیبا و جذابی است که تشکیل شده از تکنولوژی های جدید ، تصاویر وب و … هستند ، این مجموعه در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ تا ابعاد ۲۵۶۰×۱۶۰۰ می باشد که امیدواریم از آنها لذت ببرید

مهدی & محمد رضا بازدید : 48 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallLHW2 مجموعه 50 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 91 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تجارت که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Vector Backgrounds دانلود وکتور بک گراندهای بسیار زیبا Vector Backgrounds Collection

مهدی & محمد رضا بازدید : 64 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S3 مجموعه 80 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 55 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع طراحی داخلی خانه آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIDHW 40 والپیپر زیبا با موضوع دکوراسیون خانه Interior Design HD Walpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 55 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۸ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIMW3 مجموعه 98 والپیپر زیبا با موضوعات مختلف Incredible Mixed Walpapers

مهدی & محمد رضا بازدید : 77 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به سری بازی های محبوب Call Of Duty ، تم های مخصوص ویندوز نسخه های مختلف این بازی را آماده کرده ایم . این تم ها به همراه عکس ها ، آیکون و صفحه لوگین ویندوز آماده شده اند . همچنین این تم ها مخصوص ویندوزهای ۷/۸/Vista می باشند که امیدواریم از آنها لذت ببرید .

 

Call Of Duty Windows Theme مجموعه تم های کال اف دیوتی Call Of Duty Windows Theme

مهدی & محمد رضا بازدید : 58 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Wallpapers Part 11 مجموعه 150 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop HD Wallpaper

مهدی & محمد رضا بازدید : 60 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۲ والپیپر زیبا با موضوع گیم آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

Games11 مجموعه 42 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 1,544
  • بازدید سال : 29,925
  • بازدید کلی : 205,390
  • تبلیغات

    بهترینهای این ماه





    من در فیس بوک