loading...
مرجع دانلود نرم افزار عکس دیتا بازی
آپدیت امروز : 23 اردیبهشت 1392

آپدیت آفلاین2013 , 2012 Kaspersky - به تاریخ 2013.02.10

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱

مهدی & محمد رضا بازدید : 87 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

BlastPoints.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

BlastPoints یک بازی خارق العاده اندرویدی است که تجربه ای شگرف را در زمینه گیم های موبایل برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی که توانسته است جایزه Unreal Engine 3 را به خود اختصاص دهد به بازیکن این امکان را می دهد تا بتواند کاراکتر نبرد بازی های خود را به صورت کامل شخصی سازی نموده و برای نبرد آماده شود . خیل عظیم آپشن ها برای سفارشی کردن بازی از سلاح های لیزری گرفته تا ماشین گان و موشک های قدرتمند شما را قادر خواهد ساخت تا کشتی فضایی مورد نظرتان را با بیشترین قدرت ممکن طراحی کنید . با گام گذاشتن در ماموریت های مختلف مهارت خلبانی خود را به چالش کشیده و تمامی دشمنان تان را به نابودی بکشانید . بازی در ۹ محیط مختلف انجام خواهد پذیرفت که با بهره گیری از موتور قدرتمند آنرئال انجین ۳ به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده خواهد شد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 39 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 49 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Arma-Tactics-THD

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Arma Tactics THD بازی جذابی است که برای علاقه مندان به سبک استراتژیک در پی سی نامی آشنا بوده و اکنون با گام گذاشتن در دنیای موبایل با همان کیفیت بی نظیرش آماده سرگرم ساختن شماست . در این گیم می بایست کنترل یک گروه چهار نفره ویژه از تیم نبرد را بر عهده گرفته و با بهره گیری از یک استراتژی درست ماموریت هایی را که برایتان در نظر گرفته شده است با پیروزی پشت سر بگذارید . یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی استفاده از یک ماموریت ساز تصادفی است که می تواند تعداد بسیار زیادی ماموریت را که هریک دارای تفاوت های بسیاری هستند برایتان ایجاد کند . سلاح های ساده و پیشرفته ای در اختیار خواهید داشت که می بایست از تمامی آنها برای پیروزی بهره بجویید .
همانگونه که در عنوان بازی نیز ذکره شده است امکان اجرا تنها بر روی دستگاه های دارای پردازنده Tegra وجود دارد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 49 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Mike-V--Skateboard-Party

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Mike V: Skateboard Party HD اولین و تنها بازی اسکیت برد ۳ بعدی موجود برای پلتفرم اندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی های مختلف آماده است تا شما را سرگرم سازد . از میان این قابلیت ها می توان به امکان شخصی سازی کردن کاراکتر خود در بازی ، سفارشی کردن کفش ها ، تخته و حتی مراحل بازی اشاره نمود . در حالت CAREER می بایست به آنلاک کردن ۲۵ آیتم و مکان جدید پرداخته و با اسکیتر محبوب خود بهترین و بیشترین امتیازات را کسب نمایید . در حالت اسکیت سواری آزاد نیز خواهید توانست بی آنکه در چالشی قرار داشته باشید به تمرین کردن و بهبود مهارت اسکیت سواری خود بپردازید . ۸ کاراکتر مختلف در این گیم گنجانده شده اند که می توانید با انتخاب هریک ، از سر تا پایشان را سفارشی کرده و مطابق با آن چیزی که می خواهید در آورید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 35 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 iFighter-2--The-Pacific--1942

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به نبردهای جنگ جهانی دوم آن هم از نوع هوایی اش علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی iFighter2 را که شما را به جنگ های روی داده در اقیانوس آرام ، جایی که امپراتوری ژاپن و البته جت های قدرتمندشان خواب را از چشم دشمنان ربوده اند از دست ندهید !
این بازی که از آمیختن ۸ تاکتیک حمله ی مختلف ایجاد گردیده است بازیکن را در جایی قرار می دهد که بایست ماموریت های محول شده بر دوشش را که هر یک دارای سختی های خاص خود می باشند در محیطی زیبا که در طراحی اش از گرافیک اچ دی بهره گیری شده با موفقیت به پایان رسانیده و پیروزی را برای هم رزم های خود به ارمغان آورد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 63 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 GBikes

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

GBikes یک بازی سبک ریسینگ می باشد که با بهره گیری از گیم پلی فوق العاده خود و البته گرافیک رزولوشن بالایش آدرنالین خون شما را افزایش خواهد داد !

ویژگی ها :
- گرافیک بسیار زیبا
- بهره گیری از افکت های صوتی جذاب
- ۱۸ مسابقه مختلف
- ۶ جهان متفاوت
- قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر

مهدی & محمد رضا بازدید : 43 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

lost

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Lost Island HD یک بازی حیرت انگیز و منحصر به فرد می باشد که در حین بازی یک لحظه حتی شما احساس خستگی نخواهید کرد . در این بازی شما جزء کسانی هستید که از سقوط یک هواپیما در این جزیره ی مرموز جان سالم بدر برده اید.شما همسفرانی هم داشته اید که در جزیره گم شده اند و نیاز به کمک دارند.در حال حاضر با شرایط پیش آمده جزیره جزئی از خانه شما محسوب میشود و شما با ایجاد دهکده ایی برای خود و بقیه بازماندگان به کشف شگفتی های جزیره از جمله ویرانه های باستانی ، غارهای خارق العاده و آنچه که درون آنها است به ادامه زندگی خود میپردازید.

همه چیز به همین خوبی پیش نمیرود.جادوگر تاریکی در اعماق جنگل زندگی میکند.او با بودن تازه واردهایی  مثل شما مشکل دارد و سعی بر بیرون کردن شما از جزیره را دارد.در برابر او مقاومت کنید و برای بقای زیندگی خود تلاش کنید

مهدی & محمد رضا بازدید : 51 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 League of Heroes Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

داستان بازی League of Heroes Premium از زمانی شروع می شود که هیولا ها به روستایی کوچک در دل جنگلی زیبا و سرسبز حمله می کند و مردمان این روستای برای نابودی آنها از شما و دوستانتان در شبکه های اجتماعی یاری می طلبند.
افزون براین شما می توانید با طراحی شخصیت ابر قهرمان خود چالش های متفاوت گیم فوق را با موفقیت پشت سر بگذارید.

ویژگی ها
- استفاده از تصاویر دو بعدی
- نمایش رتبه بندی جهانی بازی برای کاربر
- تاثیر گذاری وضعیت آب و هوا بر محیط بازی

مهدی & محمد رضا بازدید : 64 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Dr

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Dr.Web Anti-virus Life license ابزاری است بسیار کاربردی که می تواند نقش محافظت از دستگاه اندروید شما را در برابر ویروس ها ، اسپم ها و سایت های خطرناک بر عهده بگیرد . افزون بر این امکان بهره گیری از فیلترهای هوشمند پیامکی و تماس های صوتی موجود در این اپلیکیشن شما را قادر خواهد ساخت تا از دست مزاحمین تان در امان بمانید . این نرم افزار هیچ گونه تغییری بر روی سطح عملکرد سیستم عامل شما نخواهد گذاشت و با باتری دستگاه تان نیز بسیار دوست خواهد بود .

مهدی & محمد رضا بازدید : 47 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Khaos

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر
- آیا مایلید نوازندگی را در قالبی جذاب و جدید تجربه کنید؟
بازی Khaos در قالب مراحل دشوار خود به شما در ساخت زیبا ترین قطعات موسقی ها یاری می رساند. این گیم دارای مراحل جذاب و متفاوتی است که در سه قالب ساده،سخت و حرفه ای شما را به ساختن قطعات فاخر ترغیب می کند و لحظاتی شادی را برایتان فراهم می آورد.
افزون براین گیم فوق در رایانه های لوحی نیز قابل اجرا می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:
- پردازنه ۱٫۵GHz دوهسته ای
- اندروید ۳٫۲

 

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 41 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Karateka Classic

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

کاراته یکی از جذاب ترین ورزش های رزمی است که اکنون در قالب گیمی مهیج توسط سازنده بازی شاهزاده ایرانی با نام Karateka Classic به بازار اندروید را یافته است .
گیم روایت گر تلاش های و مهارت های فردی یک کاراته کار حرفه ای برای نجات شاهزاده خانوم است و شما باید با با استفاده از هوش و سرعت عمل خود به این کاراته کار یاری دهید تا به هدف خود برسد.

 

 

Dig

مهدی & محمد رضا بازدید : 91 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

dig

پیش نیاز:اندروید ۲٫۳ و بالاتر

داگلاس یک باستان شناس نه چندان خوب است که برای یک موزه کار می کند ؛ موزه ای که با ناکامی های زیادی رو به رو بوده و اکنون محکوم به شکست است . او می بایست با انجام دادن کار خود که همانا حفاری برای یافتن اشیای باستانی است را به بهترین گونه ممکن انجام داده تا بتواند هم کار خود را حفظ کرده و هم موزه ای که در آن مشغول به فعالیت است . در بازی Dig! یک یک گیم در سبک سرعتی است می بایست به تندی استراتژی خود و مسیرهای پیش رویتان را بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید تغییر داده و دشمنان مختلفی را که در هر مرحله پیش رویتان قرار می گیرند از بین ببرید . با کشف اشیای قدیمی و قرار دادن آنها به موزه پاداش بگیرید !

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 66 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Kingdom Rush

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در هنگام حمله دشمنان داشتن یک استراتژی مناسب می تواند راه رسیدن به پیروزی در آن نبرد را آسان تر سازد از این در گیم جذاب Kingdom Rush شما باید با انتخاب یک شیوه مناسب اورک ها، ترول ها و نیرو های جادویی را شکست دهید. افزون براین برای ساختن استحکامات دفاعی می توانید از کوه ها،جنگل ها و زمین های پهناور امپراطوری استفاده نمایید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 86 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 slid2.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 158 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Burn-Zombie--Burn-THD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به بازی Burn Zombie Burn ، یکی از زیباترین ها در ژانر زامبی ها خوش آمدید !
هدف در این بازی بسیار ساده است ، به بروس کمک کنید تا زنده مانده و خود او نیز از دیزی محافظت نموده و بیشترین امتیاز ممکن را کسب نماید . در طول مسیرتان با زامبی های بسیاری رو به رو خواهید شده که تنها راه تان برای از بین نرفتن ، سوزاندن آنها می باشد . هر چه بهتر نشانه گیری کرده و آنها را بسوزانید پیروزی بزرگ تری در انتظارتان خواهد بود . زامبی های شعله ور از همه سریعتر و البته خطرناک تر هستند پس می بایست حواستان به آنها باشد .

توجه داشته باشید این ویرایش THD بوده و تنها بر روی اندرویدهای دارای پردازنده Tegra امکان اجرا دارد .

 

 

 

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 45 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

3D-City-Run-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۳D City Run 2 یکی از زیباترین بازی های سبک دویدن برای اندروید می باشد که با بیش از ۵ میلیون بار دانلود از جمله موفق ترین آنها نیز هست . در این گیم که توسط سازنده سری بازی های مشهور Temple طراحی گردیده است شما در نقش لئون یک ماجراجو قرار خواهید گرفت که اکنون می خواهد برای زنده ماندن در خیابان های شهر دویده و خود را از مرگ حتمی نجات دهد . افزون بر این که در طول بازی کاراکتر را خواهید دواند ، می بایست زامبی هایی را که مسیرتان را اشغال کرده اند با بهره گیری از سلاح های موجود در دست از بین ببرد ؛ یک آپشن جدید که گیم پلی این سبک از بازی ها را دگرگون ساخته است !

مهدی & محمد رضا بازدید : 77 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Bunny-Rabbit-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از وال پیپر لایو Bunny Rabbit Live Wallpaper می توانید خرگوش هایی بامزه و البته بسیار زیبا را برای دگرگون کردن هوم اسکرین اندروید خود به نمایش در آورید . اگر شما نیز از جمله افراد علاقه مند به شخصیت خرگوش های کارتونی هستند و می خواهید آنها را همیشه و همه جا در مقابل چشمان خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم این وال پیپر لایو را از دست ندهید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 68 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

soulacarft1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ به بالا

اگر احساس می کنید قدرت شکارچی بودن را دارید و جنگجویی مثل شما وجود ندارد در حال حاضر SoulCraft پاسخ این افکار شما خواهد بود . مبارزه کنید و مشعل امید را بالا نگه دارید ، وظایف خود را انجام دهید و به یک قهرمان افسانه ایی تبدیل شوید .

انسان ها در آستانه کشف راز زندگی ابدی هستن.فرشتگان و شیاطین با یکدیگر عهد و پیمان بسته اند تا به زمین بیایند و با انسان ها به مبارزه برخیزند تا چرخه زندگی صدمه نبیند. SoulCraft این اجازه را به شما میدهد تا در نقش یک فرشته به زمین آمده و به مبارزه برخیزید تا چرخه زندگی را پایدار نگه دارید.

ویژگی ها :

- طراحی گرافیک عالی برای عاشقان اندروید

- نبرد شیاطین در مکان هایی واقعی مانند : ونیز، رم و هامبورگ، نیویورک و مصر. (مکان های بیشتر به زودی اضافه خواهد شد)

- ۵ حالت گوناگون برای انجام این بازی افسانه ایی ابداع شده است.

- وجود تعداد زیادی نبرد با دشمنان مختلف،تعداد زیاد سلاح ، شمشیر، جادو و تجهیزات  که باعث میشود شما مانند یک شوالیه از آسمان با نام مستعار فرشته مبارزه کنید.

- امکان بازی در نقش انسان و شیاطین به زودی به این بازی اضافه میشود.

- حالت Multiplayer به زودی به آیتم های این بازی اضافه میشود

مهدی & محمد رضا بازدید : 79 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Genesis Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در آینده دور، در تاریک ترین مناطق فضا ارواح گذشتگان نام شما را زمزمه می کنند و اینک زمان آن رسیده است که با بهرگیری از توانایی های خود  سپاهی عظیم گرد آورید و با دشمنان مبارزه نمایید.
بازی Genesis Premium نبرد سخت و خون بار را میان آدمیان و نیرو های اهریمنی روایت می کند و شما می توانید با انتخاب یکی از سه گروه بشر،شیطان و نوح قدرت فرماندهی و نبوغ خود را مورد آزمایش قرار دهید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 48 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Razor Salvation

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اکنون شما به عنوان فرمانده ی با تجربه کشتی فضایی Salvation باید از سیاره زمین در مقابل حملات فرا زمینی ها دفاع کنید تا به این وسیله مانع از نابودی بشریت شوید.
بازی Razor Salvation روایت گر یکی از نبرد های چالش برانیگیز میان آدمیان و فرازمینی هاست که با بهره گیری از یک داستان قدرتمند شما را به دفاع از سیاره کوچک خود در برابر حملات موجودات پلید فضایی دعوت می کند.

مهدی & محمد رضا بازدید : 53 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

tales1

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ به بالا

اگر به بازی هایی با سبک استراتژیکی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم حتما Tales of Illyria را تجربه کنید.

شما در داستان ایلیریا یک شخص هستید که استراتژیه بازی در دست شماست و به دیگر اورگان ها دستور میدهید که هر یک از این شخصیت ها  از ویژگی های خاصی برخوردار برخوردار هستن.شما با بکارگیری از تصمیمات و ایده های منتناسب با شرایط پیش آمده در بازی میتوانید به پادشاهی خود وسعت بدهید.در مبارزه ها تکنیک شما حرف اول را میزند اما باید خیلی سریع باشید و در زمان مناسب به سربازان خود اجازه دهید تا مبارزه با غول ها سربازها و دیگر موجودات را شروع کنند.در این بازی مهیج ۶ پادشاهی منحصر به فرد با ۴۲ روستا، قلعه ها و شهرها را تجربه میکنید.۶ محیط جغرافیایی متفاوت برای پادشاهی شما وجود دارد.استفاده از ترکیب های موسیقی به این بازی جلوه های زیبایی داده است.تجهیزات،سبک ها ، جادوها از دیگر امکانات موجود در این بازی است .

مهدی & محمد رضا بازدید : 55 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

planets

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ به بالا

Planets Defense یک بازی در فضای ۳D که به سبک استراتژیک کار شده است و شما در آن وظیفه دارید از سیاره خود در برابر دشمنان محافظت کنید.شما می بایست با ساختن و گسترش دادن نیروهای خود با تحقیق درباره تکنولوژی های جدید و بدست آوردن منابع جدید ، دربرابر دشمنانتان مقاوم شوید و از پس آنها برآیید.شما با پیدا کردن سیاره های قابل سکونت میتوانید قلمرو خود را افزایش دهید و با ساختن ساختمان ها و تجهیزات دفاعی  و ارتقاء دادن آنها بر قدرت خود بیافزایید.

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 58 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Zerg-Must-Die!-3D-(TD-Game)

پبس نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Zerg Must Die! 3D یک بازی سه بعدی بسیار زیبا در سبک دفاعی است که طراحی آن شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب StarCraft II دارد . در این گیم شما نقش یک فرمانده ارتش را دارید که فرماندهی منطه ۱۹ را بر عده داشته و می بایست با بهره گیری از امکانات دفاعی خود سیاره ۵۱ ، سیاره ای که پراست از انرژی های بکر و مورد نیاز برای کشور را از شر دشمنان در امان نگاه دارد . بهره گیری از سلاح های مختلف ، نقشه های متفاوت و البته گونه های مختلف دشمنان از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 65 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ball1

پیش نیاز : ۱٫۶ به بالا

این بار به شما  بازی فوق العاده و البته اعتیاد آور Paper Ball را معرفی میکنیم. گاهی پیش می آید که شما برای رفتن به جایی طول مسیر را بیکار هستید و تا رسیدن به مقصد حوصله یتان سر میرود اینجاست که Paper Ball  به کمک شما آمده و لحظات شیرینی را برایتان به جا می گذار د. ۳۰ مرحله جذاب را پیش رو دارید که از گرافیک خاصی برخوردار بوده که در هر مرحله می بایست توپ کاغذی را به انتهای مرحله برسانید . با در نظر گرفتن عواملی همچون وزش باد از جهت های مختلف و موانع در طول مسیر که مانع رسیدن شما به مقصد می شوند. با تکان دادن گوشی خود میتوانید موانع را پشت سر گذاشته و با استفاده از شتاب سنج از میزان  وزش باد مطلع شده و با آن مقابله کنید و در نهایت به مقصد برسید . شما این بازی را در دو جهان مختلف و در ۳۰ مرحله مجزا تجربه خواهید کرد. طراحی بازی به گونه ای است که علاوه بر اسمارت فون می توانید  آن را در تبلت ها هم تجربه کنید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 67 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Fleece-Lightning

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fleece Lightning نام بازی رسمی انیمیشن پرطرفدار بره ناقلا می باشد که در آن می بایست در مسابقاتی که بره ها به موتورهای توربوشارژ مجهز شده اند شرکت نموده و پیروزی را در برابر دشمنان مزرعه به دست آورید . این بازی دارای ۸۰ مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آنها می توانید با استفاده از افزایش دهنده های قدرت پیروزی را برای خود ساده تر نمایید . گیم پلی کلاسیک و البته ساده که تنها با چند دکمه انجام می پذیرد شما را مجذوب خود خواهد کرد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 59 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Zerg-Must-Die!-3D-(TD-Game)

پبس نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Zerg Must Die! 3D یک بازی سه بعدی بسیار زیبا در سبک دفاعی است که طراحی آن شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب StarCraft II دارد . در این گیم شما نقش یک فرمانده ارتش را دارید که فرماندهی منطه ۱۹ را بر عده داشته و می بایست با بهره گیری از امکانات دفاعی خود سیاره ۵۱ ، سیاره ای که پراست از انرژی های بکر و مورد نیاز برای کشور را از شر دشمنان در امان نگاه دارد . بهره گیری از سلاح های مختلف ، نقشه های متفاوت و البته گونه های مختلف دشمنان از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 67 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Runtastic-Road-Bike-PRaO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر می خواهید دوچرخه سواری خود را متحول سازید نرم افزار پیش روی می تواند کمک شایانی در این زمینه به شما بکند .

Road Bike نام یکی دیگر از اپلیکیشن های ساخت Runtastic می باشد که این بار پای در مدیریت ورزش دوچرخه سواری گذاشته است .

این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۵۰ ویژگی مختلف می تواند به شما در داشتن بدنی سالم تر کمک نماید .

از جمله این قابلیت ها می توان به امکان ثبت نمودن مسیر با بهره گیری از GPS ، ثبت مساقت پیموده شده ، سرعت ، کالری سوزانده شده ، زمان و … اشاره نمود که قطعا برای افرادی که به صورت حرفه ای از دوچرخه استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود .

مهدی & محمد رضا بازدید : 44 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Rapid-Toss+

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به پرتاب کردن اشیای مختلف به ویژه کاغذ در سطل زباله علاقه مندید پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن بسیار جالب Rapid Toss+ را از دست ندهید .

 

در این برنامه می توانید دقیقا احساسی همانند آنچه همیشه انجام می دهد را تجربه کنید بی آنکه بخواهد ده ها تن کاغذ را بیهود استفاده نمایید !
هر بار که به درستی کاغذ را در سطل بیاندازید برنده خواهید شد و رسیدن به این نتیجه نیز در نظر گرفتن دقیق سرعت باد و البته جهت وزش آن می باشد .

مکان های مختلف با فاصله های متفاوت و یا حتی جاذبه های گوناگون انتظار شما را در این بازی می کشند .

مهدی & محمد رضا بازدید : 71 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Luke-at-the-Staars

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Luke at the Stars یک بازی پازلی / مچ کردنی است که در آن لوک ، یک پسر کوچک تصمیم گرفته است تا به دیدار عشق زندگی اش برود اما متاسفانه او خود را در پشت درهای بسته می یابد .بنابراین تصمیم می گیرد به منظور یافتن او از شهر خارج شده و به دنبالش برود . حال وظیفه شما در این بازی کمک کردن به او برای آمیختن طبقات به یکدیگر و ناپدید ساختن آنهاست تا زمانی که بتواند عشق خود را بیابد !

مهدی & محمد رضا بازدید : 171 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

The Mystery of the Dream Box

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر


- آیا تا کنون چیزی در مورد جعبه آرزوها شنیده اید؟


- آیا مایلید به تمامی آرزوهایتان برسید؟


بازی The Mystery of the Dream Box داستان جوانی ماجراجو را روایت می کند که در پی یافتن این جعبه اسرار آمیز است

اما پس گذشت سالها با وجود تلاش های بسیاری که انجام می دهد جعبه را پیدا نمی کند و زمانی که کاملاً نا امید شده به خانه پدربزرگش می رود آنجاست که سرنخ های بسیاری در مورد این جعبه پیدا می کند

البته عمویش اطلاعاتی در مورد جعبه دارد اما در اختیار وی قرار نمی دهد به همین دلیل از شما می خواهد که با استفاده از هوش خود او را در این ماجراجویی یاری دهید.

ویژگی ها

- گرافیک خارق العاده که شما را در داستان غوطه ور می سازد

- ذخیره خودکار

- بهره گیری از تصاویرHD

- ترجمه شده به زبان های انگلیسی، ایتالیایی،اسپانیایی و فرانسوی

مهدی & محمد رضا بازدید : 53 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Serpent of Isis 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر – روت

در پی ربوده شدن پروفسور توماس که پدربزرگ رابرت است وی تصمیم می گیرد با سفر به دور دنیا مقبره ایسیس را پیدا نماید تا به این وسیله علاوه بر پرده برداشتن از این راز بزرگ پدربزرگ خود را نیز پیدا کند.
در گیم Serpent of Isis 2 شما باید به رابرت در رمز گشایی های تاریخی اش یاری برسانید وبه این ترتیب او را در این ماجراجویی جذاب همراهی نمایید.

ویژگی ها
- دیدار با شخصیت های جدید و منحصر به فرد در طول بازی
- امکان جمع آوری اقلام مفید برای استفاده در آرمگاه ایسیس
- امکان مشاهده برف در ایتالیا و باران در پاریس

مهدی & محمد رضا بازدید : 84 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

نکته:
توجه داشته باشید که برای اجرای گیم فوق، RAM دستگاه اندروید شما باید حداقل ۷۰۰ مگابایت باشد.

ویژگی ها
- انواع حالت های بازی
- گرافیک مدرن و اثرات خارق العاده بصری
- فیزیک واقع گرایانه

مهدی & محمد رضا بازدید : 46 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Dynamite Jack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Dynamite Jack در مورد جوانی شجاع به نام جک است که می خواهد از معدن مخفوف آنتما فرار کند اما نگهبانان و بمب های تعبیه شده در مسیر فرار وی به بیرون معدن را بسیار دشوار کرده اند از این رو شما باید با انتخاب مسیر و پشت سر گذاشتن چالش های فراوان او را به بیرون معدن هدایت نمایید.

ویژگی ها

مهدی & محمد رضا بازدید : 522 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Real Football 2013

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Real Football یکی از محبوب ترین بازی های فوتبال ارایه شده برای موبایل و البته سیستم عامل اندروید می باشد که در هر نسخه ی ارایه شده اش شاهده موفقیت های بسیار بوده و آخرین ویرایش که ۲۰۱۳ می باشد نیز خارج از این قاعده نمی باشد . این بازی با دارا بودن گرافیکی بسیار زیبا و شگفت انگیز می تواند نظر هر فرد علاقه مند به بازی های فوتبال را به خود جلب کند . بهره گیری از ۷۰۰ حرکت تصویری مختلف که برای پویانمایی بازی طراحی گردیده است باعث شده تا حرکت بازیکنان در مستطیل سبز واقعی تر از همیشه به نظر برسد . شما می توانید در یک شبیه ساز اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی ، لیگ و یا حتی جام جهانی کرده یا اینکه اقدام به ساخت یک تیم از پایه با تمامی ویژگی های منحصر به فردش نمایید ؛ استادیوم بخرید ، نقل و انتقال داشته و هر کاری که در دنیای واقعی فوتبال رخ می دهد در این بازی شبیه سازی کنید .

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 44 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Falling-Monsters

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

هیولاها را آزاد کرده و آنها را به سیاره مانسترانوس بازگردانید !
شب گذشته هیولاهای دوست داشتنی سیاره مانسترانوس به صورتی مرموز توسط بلورک شیطانی در قل و زنجیر کشیده شده و به اسمارت فون شما آمده اند و اکنون این وظیفه شماست که آنها را از بند اسارت رهایی بخشیده و کمک کنید تا به محل زندگی اصلی خود بازگردند . در بازی Falling Monsters همانگونه که از نامش پیداست می بایست هیولاهایی را که در حال سقوط از صفحه نمایش هستند نجات داده و به سوی بازگشت راهنمایی شان کنید . آنهایی که هم رنگ هستند را در کنار یکدیگر قرار دهید تا شاهد افزایش قدرت شان شوید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 44 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Monkey Boxing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

گیم Monkey Boxing یک بازی مهیج بوکس است که این بار میمون های بامزه را به نبردی دشوار با یکدیگر دعوت کرده و شما باید با سفارشی سازی میمون مورد نظر خود  پیروز از رینگ بیرون آیید.
از نکات جالب و امتیازات این بازی استفاده تصاویر سه بعدی با وضوح بالاست که بر زیبایی و جذابیت مبارزات می افزاید همچنین شما می توانید گیم فوق را به زبان های انگلیسی،فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی اجرا نمایید.

ویژگی ها
- انجام بازی به صورت دو نفره از طریق اتصال به WiFi
- امکان انجام تمرینات انفرادی با میمون مورد نظر
- گیم پلی اعتیاد آور و چالش برانگیز

مهدی & محمد رضا بازدید : 57 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Carmageddon

پیش نیاز: اندروید۲٫۳٫۳ و بالاتر

گیم Carmageddon مسابقه ای هولناک است که در آن باید با استفاده از مهارت در رانندگی رقیب های خود را از میان بردارید و به پیروزی برسید.
این بازی مهیج با استفاده از گرافیک بالا خود میحطی واقعی را به وجود آورد است و شما می توانید با استفاده از سلاح های بکار رفته در خودرو خود در مسابقات گیم فوق پیروز شوید.

ویژگی ها
- ۱۱ محیط متفاوت و جذاب
- ۳۶ مرحله با چالش های فراوان
- روش های متفاوت برای کنترل بازی
- امکان استفاده از نقشه مسیر

مهدی & محمد رضا بازدید : 61 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Brothers-In-Arms®-2-Free+

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱  و بالاتر

Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین بازی های اکشن اندروید می باشد که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده است که شما را به نبردهای جنگ جهانی دوم خواهد برد . شما می توانید این بازی را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید . با جمع آوری کردن نشان های مختلف خواهید توانست از آنها در طول بازی برای بهره مندی از امکانات مختلفی نظیر سفارشی سازی کردن سربازتان یا خرید مدال استفاده نمایید . حالت مولتی پلیر بازی را می توان از طریق بلوتوث و دستگاه های محلی یا به صورت آنلاین و با بهره گیری از شبکه Wi-Fi انجام داد . بازی در جبه های مختلفی از قبیل آلمان ، شمال آفریقا ، سیسیل ، اقیانوس آرام و نرماندی انجام خواهد پذیرفت که هر یک زیبایی های خاص خود را دارا بوده و نبردهای جدید را برایتان فراهم می آورند .

مهدی & محمد رضا بازدید : 46 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

COLLAPSEl

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

COLLAPSE یکی دیگر از بازی های سبک چیدن بلوک های همسان در کنار یکدیگر است که با ویژگی های جدیدی نظیر کاراکترهای سفارشی ، آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد . اگر از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید پیشنهاد می کنیم گیم پیش روی را که با پشتیبانی از کامل از اندازه های مختلف صفحه نمایش برای اسمارت فون ها و تبلت ها ارایه شده است از دست ندهید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 66 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Airport-Mania-2--Waild-Trips-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر همیشه در آرزوی کنترل کردن نشست و برخواست هواپیماها بوده اید بازی Airport Mania 2: Wild Trips HD می تواند برایتان جالب باشد . در این بازی جذاب که در ۹۹ مرحله مختلف ارایه شده است می بایست کنترل هواپیماهای یک فرودگاه پر ترافیک را بر عهده گرفته و با دقت فراوان بر روی تمامی پرواز ها نظارت نمایید تا بی هیچ گونه آسیبی مسافران به مقصد های خود برسند . ۱۹ گونه هواپیمای مختلف از مسافربری گرفته تا هواپیماهای نظامی و حتی فضایی در فرودگاه شما به زمین خواهند نشست .

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 1,529
  • بازدید سال : 29,910
  • بازدید کلی : 205,375
  • تبلیغات

    بهترینهای این ماه





    من در فیس بوک