loading...
مرجع دانلود نرم افزار عکس دیتا بازی
آپدیت امروز : 23 اردیبهشت 1392

آپدیت آفلاین2013 , 2012 Kaspersky - به تاریخ 2013.02.10

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱

مهدی & محمد رضا بازدید : 96 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (2)

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing PC-RELOADED

 

Van Helsing pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

مهدی & محمد رضا بازدید : 613 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB

 

Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

مهدی & محمد رضا بازدید : 101 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

موزیک ویدئوی جدید سامی یوسف با عنوان Wherever Are You را برای شما آماده کرده ایم که این نسخه ورژن فارسی می باشد . سامی یوسف (زاده تیر ۱۳۵۹ در تهران) تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده اهل بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. او از سوی مجله تایم به عنوان «بزرگترین ستارهٔ راک اسلام» و از سوی مجله گاردین «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است. در ادامه می توانید این موزیک ویدئوی زیبا را با کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Wherever You Are دانلود موزیک ویدئو جدید سامی یوسف به نام Wherever Are You

مهدی & محمد رضا بازدید : 76 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود دوره بدنسازی کامل Six Pack Shortcuts Complete Workout

Six Pack Shortcuts دوره ی آموزش بدنسازی کاملی تهیه شده توسط Mike Chang است که اسرار رسیدن به فیزیکی زیبا و شکمی ۶ تکه را بعد از سال ها تمرین و رژیم غذایی را کشف کرده است و حالا این روش ها را به شما آموزش خواهد داد. در این دوره آموزشی، Chang به شما روش های مهم و میانبر برای دست یافتن به بدنی زیبا و شکمی شش تکه را آموزش خواهد داد. Chang خود آموزش دیده و حالا به شما تمرینات تخصصی برای آب کردن چربی های شکم و شکل دادن به آن، که بسیاری از مردان زمان خود را در باشگاه های ورزشی برای رسیدن به این نوع عضلات صرف می کنند، را آموزش می دهد.تمریناتی که بسیاری از مردان به صورت خودسرانه انجام می دهند، معمولا بی اثر بوده و چربی های شکم را آب نمی کند و این از دیده شدن عضلات شکم جلوگیری خواهد کرد. پس اولین مرحله در رسیدن به شکمی شش تیکه، از دست دادن چربی های شکم می باشد.

مهدی & محمد رضا بازدید : 172 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Police Destruction Street یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های سرگرم کننده می باشد. شما در این بازی نقش یک پلیس وظیفه شناس را خواهید داشت و با پوشیدن یونیفورم آبی رنگ پلیس پشت فرمان می نشینید و در طول شهر با خلافکاران و افراد شرور درگیر می شوید. در این بازی شما با برای دستگیری مجربان خیابانی , قاتلین و دزدان امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی بر عکس بازی های مشابه که شما فقط در خیابان ها فعالیت می کنید در این بازی باید در جاهای مختلف شهر نظیر پارک ها و مکان های عمومی نیز با خلافکارن مبارزه می کنید. در این مبارزه شما از هیچ قدرت و نیرویی دریغ نمی کنید و در طول بازی حتی تمام شهر خود را مانند ساختمان ها , پارک ها , درختان , مغازه ها و هر چیزی که بر سر راه شما قرار بگیرد و مانع دستگیر کردن خلافکاران شود را تخریب کنید.

 

Police بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street

مهدی & محمد رضا بازدید : 91 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Raindrops on Glass را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Raindrops on تصاویر استوک با موضوع قطرات باران Raindrops on Glass

مهدی & محمد رضا بازدید : 119 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Monument Builders 5: Colosseum عنوانی جدیدی از سری بازی های Dash ساخت بناهای تاریخی می باشد . در این بازی می بایست به ساخت یکی از بزرگترین بناهای تاریخی جهان یعنی کولوسئوم رم بپردازید . این آمفی‌تئاتر بزرگترین از نوع خود در امپراتوری روم باستان بوده است. تعداد ردیف‌های صندلی آن به تعداد پنجاه هزار ودارای ۸۰ در ورودی است.این بازی با ۵۰ مرحله ی جذاب و متنوع می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Monument Builders 5 بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 84 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 27.0.1453.93 Stable

مهدی & محمد رضا بازدید : 110 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

A Next Generation Xbox Revealed – امشب یکی از مهم ترین شب های صنعت بازی بود ، در این شب مایکروسافت رسما نسل بعدی کنسول گیم خود را معرفی کرد . ایکس باکس جدید با نام Xbox One با قابلیت های جدید و شگفت انگیزی معرفی شد تا عرصه ی رقابت بین این کنسول و PS4 داغ تر شود . ظاهر این کنسول با تمام تصورات منتقدین و فن های ایکس باکس متفاوت بود ، سادگی را به وضوح می توان در طراحی این کنسول مشاهده کرد . علاوه بر خود کنسول ، بازی های جدیدی نیز به نمایش درآمدند که مهم ترین آن ها سری جدید بازی ندای وظیفه با نام Call Of Duty: Ghosts بود . در ادامه می توانید این مراسم را به صورت کامل و با کیفیت HD از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Xbox One مراسم کامل معرفی ایکس باکس وان A Next Generation Xbox Revealed

مهدی & محمد رضا بازدید : 97 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 63 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Minuscule DVDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۴۶ الی ۶۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

minuscule cover دانلود انیمیشن زندگی حشرات   Minuscule 2006

 

نام انیمیشن: Minuscule – زندگی خصوصی حشرات

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: هر قسمت ۶ دقیقه

حجم: هر قسمت ۲۴ مگابایت

کیفیت: DVDRip

WiKi

مهدی & محمد رضا بازدید : 82 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 Nike+-Running

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Nike+ Running یکی از برترین نرم افزارهای اندروید در زمینه شمارش گام ها و پیمایش هایتان است که می تواند اطلاعاتی کامل در زمینه تعداد قدم هایی که برداشته به شما بدهد . مهم نیست که بر روی تردمیل در حال دویدن هستید و یا در یک جاده دور و دراز گام می گذارید ، مهم این است که نرم افزار پیش رو قادر است تک تک قدم هایتان را شمرده ، مسافت و زمان انجام پیمایش را نیز به شما نشنان دهد . یکی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن امکان نمایش اطلاعات برای دوستان است . به طور مثال در صورتی که دوستان شما نیز از این برنامه استفاده نمایند خواهید فهمید که آنها تا چه میزان ورزش کرده اند و کدام یک از شما ورزشکار تر بوده است !

مهدی & محمد رضا بازدید : 87 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

BlastPoints.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

BlastPoints یک بازی خارق العاده اندرویدی است که تجربه ای شگرف را در زمینه گیم های موبایل برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی که توانسته است جایزه Unreal Engine 3 را به خود اختصاص دهد به بازیکن این امکان را می دهد تا بتواند کاراکتر نبرد بازی های خود را به صورت کامل شخصی سازی نموده و برای نبرد آماده شود . خیل عظیم آپشن ها برای سفارشی کردن بازی از سلاح های لیزری گرفته تا ماشین گان و موشک های قدرتمند شما را قادر خواهد ساخت تا کشتی فضایی مورد نظرتان را با بیشترین قدرت ممکن طراحی کنید . با گام گذاشتن در ماموریت های مختلف مهارت خلبانی خود را به چالش کشیده و تمامی دشمنان تان را به نابودی بکشانید . بازی در ۹ محیط مختلف انجام خواهد پذیرفت که با بهره گیری از موتور قدرتمند آنرئال انجین ۳ به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده خواهد شد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 39 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 49 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Arma-Tactics-THD

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Arma Tactics THD بازی جذابی است که برای علاقه مندان به سبک استراتژیک در پی سی نامی آشنا بوده و اکنون با گام گذاشتن در دنیای موبایل با همان کیفیت بی نظیرش آماده سرگرم ساختن شماست . در این گیم می بایست کنترل یک گروه چهار نفره ویژه از تیم نبرد را بر عهده گرفته و با بهره گیری از یک استراتژی درست ماموریت هایی را که برایتان در نظر گرفته شده است با پیروزی پشت سر بگذارید . یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی استفاده از یک ماموریت ساز تصادفی است که می تواند تعداد بسیار زیادی ماموریت را که هریک دارای تفاوت های بسیاری هستند برایتان ایجاد کند . سلاح های ساده و پیشرفته ای در اختیار خواهید داشت که می بایست از تمامی آنها برای پیروزی بهره بجویید .
همانگونه که در عنوان بازی نیز ذکره شده است امکان اجرا تنها بر روی دستگاه های دارای پردازنده Tegra وجود دارد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 41 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۱ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۹ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013

 

نام انیمیشن: Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 125 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

مهدی & محمد رضا بازدید : 49 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Mike-V--Skateboard-Party

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Mike V: Skateboard Party HD اولین و تنها بازی اسکیت برد ۳ بعدی موجود برای پلتفرم اندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی های مختلف آماده است تا شما را سرگرم سازد . از میان این قابلیت ها می توان به امکان شخصی سازی کردن کاراکتر خود در بازی ، سفارشی کردن کفش ها ، تخته و حتی مراحل بازی اشاره نمود . در حالت CAREER می بایست به آنلاک کردن ۲۵ آیتم و مکان جدید پرداخته و با اسکیتر محبوب خود بهترین و بیشترین امتیازات را کسب نمایید . در حالت اسکیت سواری آزاد نیز خواهید توانست بی آنکه در چالشی قرار داشته باشید به تمرین کردن و بهبود مهارت اسکیت سواری خود بپردازید . ۸ کاراکتر مختلف در این گیم گنجانده شده اند که می توانید با انتخاب هریک ، از سر تا پایشان را سفارشی کرده و مطابق با آن چیزی که می خواهید در آورید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 35 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 iFighter-2--The-Pacific--1942

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به نبردهای جنگ جهانی دوم آن هم از نوع هوایی اش علاقه مندید پیشنهاد می کنیم بازی iFighter2 را که شما را به جنگ های روی داده در اقیانوس آرام ، جایی که امپراتوری ژاپن و البته جت های قدرتمندشان خواب را از چشم دشمنان ربوده اند از دست ندهید !
این بازی که از آمیختن ۸ تاکتیک حمله ی مختلف ایجاد گردیده است بازیکن را در جایی قرار می دهد که بایست ماموریت های محول شده بر دوشش را که هر یک دارای سختی های خاص خود می باشند در محیطی زیبا که در طراحی اش از گرافیک اچ دی بهره گیری شده با موفقیت به پایان رسانیده و پیروزی را برای هم رزم های خود به ارمغان آورد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 63 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 GBikes

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

GBikes یک بازی سبک ریسینگ می باشد که با بهره گیری از گیم پلی فوق العاده خود و البته گرافیک رزولوشن بالایش آدرنالین خون شما را افزایش خواهد داد !

ویژگی ها :
- گرافیک بسیار زیبا
- بهره گیری از افکت های صوتی جذاب
- ۱۸ مسابقه مختلف
- ۶ جهان متفاوت
- قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر

مهدی & محمد رضا بازدید : 43 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

lost

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Lost Island HD یک بازی حیرت انگیز و منحصر به فرد می باشد که در حین بازی یک لحظه حتی شما احساس خستگی نخواهید کرد . در این بازی شما جزء کسانی هستید که از سقوط یک هواپیما در این جزیره ی مرموز جان سالم بدر برده اید.شما همسفرانی هم داشته اید که در جزیره گم شده اند و نیاز به کمک دارند.در حال حاضر با شرایط پیش آمده جزیره جزئی از خانه شما محسوب میشود و شما با ایجاد دهکده ایی برای خود و بقیه بازماندگان به کشف شگفتی های جزیره از جمله ویرانه های باستانی ، غارهای خارق العاده و آنچه که درون آنها است به ادامه زندگی خود میپردازید.

همه چیز به همین خوبی پیش نمیرود.جادوگر تاریکی در اعماق جنگل زندگی میکند.او با بودن تازه واردهایی  مثل شما مشکل دارد و سعی بر بیرون کردن شما از جزیره را دارد.در برابر او مقاومت کنید و برای بقای زیندگی خود تلاش کنید

مهدی & محمد رضا بازدید : 40 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Im+pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ به بالا

IM+ Pro یک مسنجر بسیار قدرتمند  میباشد که این امکان را به شما میدهد تا از تمام امکانات یک مسنجر از جمله فیس بوک ، اسکایپ ، MSN/لایو مسنجر ، گوگل تاک ، یاهو ، Jabber  و… استفاده کنید و با دوستان خود به گفتگو بپردازید . مسنجر +IM تمامی انتظارات شما را از یک نرم افزار مسنجر برآورده می کند. از جمله ویژگی های این نسخه از نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- مصرف باتری گوشی به حداقل رسیده شده است

- پیام های ارسالی در صورت قطع ارتباط اینترنت در صف انتظار قرار می گیرند.

- چند سرویس دهنده جدید اضافه شده.

- امکان گذاشتن پسورد ورود برای نرم افزار فراهم شده.

- مخاطبین می توانند در گروه هایی بر اساس اکانت ها دسته بندی شوند.

- گزینه مرتب سازی و گروه بندی.

-  پشتیبانی از شکلک ها.

- اضافه شدن خدمات جدید MeinVZ و Gadu-Gadu.

- بهینه شده برای استفاده در اسمارت فون ها و تبلت ها .

- اضافه شدن حالت خواب و مواردی دیگر از ویژگی های این مسنجر می باشد.

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 44 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Puzzle Alarm Clock PRO ابزاری است که به شما در تنظیم کردن ساعت موبایل خود برای از خواب بیدار شدن کمک می‌کند. البته این نرم‌افزار با ساعت یا آلارم خود گوشی یک تفاوت دارد، آن هم این است که تا وقتی مطمئن نشده باشد که شما کاملاً از خواب بیدار شده‌اید و یا به‌عبارتی کاملاً هوشیار هستید، دست از سرتان بر نمی‌دارد! همانطور که از اسم برنامه مشخص است شما باید برای قطع کردن صدای زنگ آلارم گوشی، یک پازل ساده را حل کنید (مثلاً یک سوال ساده ریاضی را جواب دهید) و برنامه مطمئن شود که شما واقعاً از خواب بیدار شده‌اید و دوباره نمی‌خوابید! این برنامه شامل ۹ تنظیم متفاوت برای نحوه‌ی بیدار شدن شما است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

puzzle alarm clock pro android نرم افزار ساعت زنگدار Puzzle Alarm Clock Pro 1.3.9   اندروید

مهدی & محمد رضا بازدید : 73 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

FlashLight HD LED Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با برنامه FlashLight HD LED Pro از امکانات دستگاه اندروید خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. این برنامه به شما اجازه می دهد از فلاشر دوربین تلفن همراه یا رایانه لوحی خود به عنوان یک چراغ قوه قدرت مند LED استفاده کنید .
افزون براین برنامه فوق قابلیت سازگاری با ثبات دستگاه اندروید شما را دارد و به راحتی می توانید با یک بار لمس کردن صفحه نمایش گر از این چراغ قوه بهره مند شوید.

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 51 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 League of Heroes Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

داستان بازی League of Heroes Premium از زمانی شروع می شود که هیولا ها به روستایی کوچک در دل جنگلی زیبا و سرسبز حمله می کند و مردمان این روستای برای نابودی آنها از شما و دوستانتان در شبکه های اجتماعی یاری می طلبند.
افزون براین شما می توانید با طراحی شخصیت ابر قهرمان خود چالش های متفاوت گیم فوق را با موفقیت پشت سر بگذارید.

ویژگی ها
- استفاده از تصاویر دو بعدی
- نمایش رتبه بندی جهانی بازی برای کاربر
- تاثیر گذاری وضعیت آب و هوا بر محیط بازی

مهدی & محمد رضا بازدید : 80 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Juice PRO live wallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این روز هایی که هوا خیلی گرم گردیده است نوشیدن یک لیوان آب میوه سرد قطعا حس خوبی به آدمی خواهد داد . اگر شما نیز عاشق نوشیدن آبمیوه های خنک زیر آفتاب سوزان هستید پیشنهاد می کنیم وال پیپر لایو Juice PRO live wallpaper را که می تواند احساسی شبه واقعی از تجربه یک لیوان آبمیوه گوارا که قطعات یخ در آن به این سو و آن سو می روند را در وجود شما به عمل آورد .
لیست آبمیوه های موجود در این وال پیپر :
- آب لیمو
- آب پرتقال
- آب کیوی
- آب توت فرنگی
- آب هندوانه
- آب آناناس

مهدی & محمد رضا بازدید : 44 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Dog-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dog Live Wallpaper یک وال پیپر لایو زیباست که با استفاده از آن خواهید توانست سگ هایی زیبا و بامزه را به محیط اندروید خود آورده هوم اسکرینی دگرگون شده را تجربه نمایید . اگر می خواهید بدانید که این پاپی ها چه قیافه هایی دارند کافیست وال پیپر پیش رو را از اندرویدها دانلود نموده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 97 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Mobile-Hidden-Camera

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

اگر به دنبال برنامه ای برای انداختن تصاویر مخفیانه و یا فیلمبرداری های نامحسوس می گردید به شما تبریک می گوییم چرا که Mobile Hidden Camera Premium را به درستی یافته اید . این اپلیکیشن به شما کمک می کند که بدون آگاه شدن سایرین از اهداف شما اقدام به تصویربرداری های جاسوسی ایمن بپردازید . پس از نصب نرم افزار آیکان یک اپلیکیشن ویرایش متن با نام Simple Notepad در لیست برنامه هایتان ظاهر خواهد شد تا حتی کسی نتواند از وجود این برنامه در گوشی شما نیز آگاه شود . عدم پیش نمایش کردن تصاویر بعد از انداختن ، خاموش کردن صدای شاتر و البته فلش ، انداختن تصاویر ادامه دار و بهره گیری از دوربین جلو از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشند .

مهدی & محمد رضا بازدید : 64 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Dr

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Dr.Web Anti-virus Life license ابزاری است بسیار کاربردی که می تواند نقش محافظت از دستگاه اندروید شما را در برابر ویروس ها ، اسپم ها و سایت های خطرناک بر عهده بگیرد . افزون بر این امکان بهره گیری از فیلترهای هوشمند پیامکی و تماس های صوتی موجود در این اپلیکیشن شما را قادر خواهد ساخت تا از دست مزاحمین تان در امان بمانید . این نرم افزار هیچ گونه تغییری بر روی سطح عملکرد سیستم عامل شما نخواهد گذاشت و با باتری دستگاه تان نیز بسیار دوست خواهد بود .

مهدی & محمد رضا بازدید : 47 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Khaos

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر
- آیا مایلید نوازندگی را در قالبی جذاب و جدید تجربه کنید؟
بازی Khaos در قالب مراحل دشوار خود به شما در ساخت زیبا ترین قطعات موسقی ها یاری می رساند. این گیم دارای مراحل جذاب و متفاوتی است که در سه قالب ساده،سخت و حرفه ای شما را به ساختن قطعات فاخر ترغیب می کند و لحظاتی شادی را برایتان فراهم می آورد.
افزون براین گیم فوق در رایانه های لوحی نیز قابل اجرا می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:
- پردازنه ۱٫۵GHz دوهسته ای
- اندروید ۳٫۲

 

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 41 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Karateka Classic

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

کاراته یکی از جذاب ترین ورزش های رزمی است که اکنون در قالب گیمی مهیج توسط سازنده بازی شاهزاده ایرانی با نام Karateka Classic به بازار اندروید را یافته است .
گیم روایت گر تلاش های و مهارت های فردی یک کاراته کار حرفه ای برای نجات شاهزاده خانوم است و شما باید با با استفاده از هوش و سرعت عمل خود به این کاراته کار یاری دهید تا به هدف خود برسد.

 

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 50 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Aviary

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ به بالا

اگر میخواهید به ادیت کردن عکس های خود بپردازید پیشنهاد ما به شما Aviary می باشد ؛ یک ویرایشگر سریع و آسان و علاوه بر این  قدرتمند هست که شما را قادر می پسازد تا به راحتی با تلقن خود به ویرایش عکس هایتان بپردازید . با قرار گرفتن ابزار های متعدد در این Editor توانسته است نام خود را در بین بهترین ها جای بدهد .

ویژگی ها :

- افکت گذاری های متعدد

- تنظیم شفافیت ، بلور ، درجه رنگ  و…

- ابزارهای چهره : حذف قرمزی چشم ، حذف لکه و سفید کردن دندان

- قابلیت Focus کردن

- قابلیت برش زدن ، چرخیدن و تنظیم زاویه

- و…

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 1,556
  • بازدید سال : 29,937
  • بازدید کلی : 205,402
  • تبلیغات

    بهترینهای این ماه





    من در فیس بوک