loading...
مرجع دانلود نرم افزار عکس دیتا بازی
آپدیت امروز : 23 اردیبهشت 1392

آپدیت آفلاین2013 , 2012 Kaspersky - به تاریخ 2013.02.10

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱

مهدی & محمد رضا بازدید : 40 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Im+pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ به بالا

IM+ Pro یک مسنجر بسیار قدرتمند  میباشد که این امکان را به شما میدهد تا از تمام امکانات یک مسنجر از جمله فیس بوک ، اسکایپ ، MSN/لایو مسنجر ، گوگل تاک ، یاهو ، Jabber  و… استفاده کنید و با دوستان خود به گفتگو بپردازید . مسنجر +IM تمامی انتظارات شما را از یک نرم افزار مسنجر برآورده می کند. از جمله ویژگی های این نسخه از نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- مصرف باتری گوشی به حداقل رسیده شده است

- پیام های ارسالی در صورت قطع ارتباط اینترنت در صف انتظار قرار می گیرند.

- چند سرویس دهنده جدید اضافه شده.

- امکان گذاشتن پسورد ورود برای نرم افزار فراهم شده.

- مخاطبین می توانند در گروه هایی بر اساس اکانت ها دسته بندی شوند.

- گزینه مرتب سازی و گروه بندی.

-  پشتیبانی از شکلک ها.

- اضافه شدن خدمات جدید MeinVZ و Gadu-Gadu.

- بهینه شده برای استفاده در اسمارت فون ها و تبلت ها .

- اضافه شدن حالت خواب و مواردی دیگر از ویژگی های این مسنجر می باشد.

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 44 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Puzzle Alarm Clock PRO ابزاری است که به شما در تنظیم کردن ساعت موبایل خود برای از خواب بیدار شدن کمک می‌کند. البته این نرم‌افزار با ساعت یا آلارم خود گوشی یک تفاوت دارد، آن هم این است که تا وقتی مطمئن نشده باشد که شما کاملاً از خواب بیدار شده‌اید و یا به‌عبارتی کاملاً هوشیار هستید، دست از سرتان بر نمی‌دارد! همانطور که از اسم برنامه مشخص است شما باید برای قطع کردن صدای زنگ آلارم گوشی، یک پازل ساده را حل کنید (مثلاً یک سوال ساده ریاضی را جواب دهید) و برنامه مطمئن شود که شما واقعاً از خواب بیدار شده‌اید و دوباره نمی‌خوابید! این برنامه شامل ۹ تنظیم متفاوت برای نحوه‌ی بیدار شدن شما است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

puzzle alarm clock pro android نرم افزار ساعت زنگدار Puzzle Alarm Clock Pro 1.3.9   اندروید

مهدی & محمد رضا بازدید : 73 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

FlashLight HD LED Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با برنامه FlashLight HD LED Pro از امکانات دستگاه اندروید خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. این برنامه به شما اجازه می دهد از فلاشر دوربین تلفن همراه یا رایانه لوحی خود به عنوان یک چراغ قوه قدرت مند LED استفاده کنید .
افزون براین برنامه فوق قابلیت سازگاری با ثبات دستگاه اندروید شما را دارد و به راحتی می توانید با یک بار لمس کردن صفحه نمایش گر از این چراغ قوه بهره مند شوید.

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 50 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.

 

AVS Audio Editor ویرایش فایل های صوتی خود با AVS Audio Editor 7.1.6.484

مهدی & محمد رضا بازدید : 45 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Battery Widget Reborn

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

برنامه Battery Widget Reborn  یک ابزارک کاربردی است که در کنار نمایش اطلاعات باتری دسترسی را به تنظیمات دستگاه اندرویدتان ساده تر می سازد.
افزون براین قادر خواهید بود با استفاده از ویجت های متفاوت و رنگارنگی که در این برنامه وجود دارد زیبایی هوم اسکرین تلفن همراه یا رایانه لوحی خود را دوچندان نمایید.

ویژگی ها
- امکان استفاده از ویجت ها در اندازه های مختلف
- پیش بینی زمان پایان یافتن شارژ باتری
- نمایش دما و ولتاز باتری

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 57 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 OfficeSuite Pro 7

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به دنبال یک برنامه مناسب برای ایجاد،ویرایش و چاپ متون اکسل،ورد و پاورپوینت خود هستید نرم افزار OfficeSuite Pro 7 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد چراکه این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های ورد،اکسل و پاورپوینت قادر است فایل های PDF را در تلفن همراه یا رایانه لوحی شما به نمایش بگذارد
افزون براین با استفاده از برنامه فوق می توانید فایل های خود را در  Box, DropBox, Google Drive, SkyDrive و  SugarSync را مدیریت نمایید.

ویژگی های این نسخه :
- رابط کاربری جدید و بهبود یافته نسبت به نسخه های پیشین
- دسترسی آسان به پوشه ها و اطلاعات و امکان مدیریت آنها

فرمت های قابل پشتیبانی توسط  برنامه فوق

مهدی & محمد رضا بازدید : 87 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

mobi

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ به بالا

همیشه همراه داشتن یک ماشین حساب کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مکانی قرار گرفته اید که نیاز به انجام محاسبات ریاضی داشته اید و به یک ماشین حساب احتیاج پیدا کرده اید اما به دلیل مشکل بودن حمل یک ماشین حساب مهندسی شما آن را به همراه نداشته اید و نتوانسته اید در آن لحظه به آنچه می خواسته اید برسید.حال ما با معرفی این ماشین حساب که در رده بهترین ها از نظر دقت و امکانات است به حل محاسبات ریاضی شما در هر مکان و زمان پرداخته ایم.

توجه:برای بهتر کار کردن این ماشین حساب ، بهتر است آخرین نسخه SwiftKey را نصب کنید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 54 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 SMS-Spam-Blocker---Postsman

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر مزاحمان پیامکی امان را از شما ربوده اند راهکارتان استفاده از اپلیکیشن SMS Spam Blocker – Postman Premium می باشد . این نرم افزار با بهره گیری از قدرت بالای خود به شما کمک می کند بتوانید با عبور دادن پیامک های دریافتی از فیلترهایی که قرار داده اید تنها اس ام اس هایی را بر روی اندروید خود ببینید که می خواهید ! این نرم افزار که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تمامی امکاناتی را که می خواهید تنها با یک تاچ در اختیارتان قرار خواهد داد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 52 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

1

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با برنامه WiFi Overview 360 Pro می توانید بر شبکه های محلی اطراف خود مدیریت نمایید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی از قبیل  نام شبکه ها و قدرت سیگنال آنها را در اختیار شما قرار دهد.
افزون براین می توانید  با استفاده از اطلاعات بدست آمده از برنامه فوق شبکه محلی بی سیم خود را به گونه ای بهینه سازی نمایید که با سایرین تداخل نداشته باشد.
ویژگی ها
- دارا بودن میانبر برای دسترسی سریع به برنامه
- قابلیت جستجوی شبکه های WLAN
- قابلیت اجرا در رایانه های لوحی

مهدی & محمد رضا بازدید : 78 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Overlays

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

- نمایش میزان شارژ باتری
- ویجت های قدرتمند پیش بینی آب و هوا
- نمایش تماس های از دست رفته و پیامک های خوانده نشده
- امکان ادغام پنجره های متعدد با یکدیگر
- یاداشت برداری از قسمت های مهم کتاب های الکترونیکی
- ماشین حساب قدرتمند برای محاسبات دقیق
برنامه  Overlays با دارا بودن ویژگی های فوق دریچه جدید به دنیا ابزارک های کاربردی اندروید برای شما کاربران گرامی گشوده است.

مهدی & محمد رضا بازدید : 72 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Strava-Run

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Strava Run نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند از میزان دویدن های خود در طول دوره های مختلف آگاهی پیدا کرده و به آنالیز کردن اطلاعات ثبت شده عملکرد خود را بسنجید . رکوردهای شخصی جدیدتان را ثبت کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید .
این برنامه می تواند مسافت ، کالری سوخته شده و نیز سرعت و ارتفاعی که در آن اقدام به دویدن نموده اید را ذخیره کند . افزون بر این قابلیت نمایش مسیر پیموده شده بر روی نقشه و نیز جمع آوری اطلاعات سرعت تپش قلب با بهره گیری از سنسورهای بلوتوثی Zephyr HxM در این برنامه وجود دارد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 69 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AndroXplorer-Pro-File-Manager

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AndroXplorer Pro File Manager فایل منیجری است که به شما امکان محافظت از اطلاعات دستگاه تان را می دهد . دارا بودن محیطی کاربرپسند به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر نیازهای خود را برطرف سازید . این برنامه از فرمت های فشرده و آرشیو سازی مختلف پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به Zip, 7Z, GZIP, TAR, BZIP2, XZ, WIM, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS*, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR, Z اشاره نمود .

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 55 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Morning-Bird-Alarm-Clock

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنیای پرندگان علاقه مندید ؟ آیا در بیدار شدن از خواب پگاهانه مشکل دارید ؟ آیا زنگ های هشدار آنقدر خسته کننده شده اند که دیگر یارای بیدار سازی شما را ندارند ؟!

اگر پاسخ شما به پرسش های گفته شده آری می باشد پیشنهاد می کنیم برنامه Morning Bird Alarm Clock را از دست ندهید . این نرم افزار با پخش کردن صداهایی منحصر به فرد ، گرفته شده از صدای پرندگان واقعی آماده بیدار ساختن شما از خواب می باشد و البته این همه ی ویژگی هایش نمی باشد چرا که با دارا بودن بخش هوشمند بیدارسازی ، اپلیکیشن پرسش های متفاوتی را از شما خواهد پرسید که در صورت گرفتن پاسخ های درست از سوی شما ، زنگ هشدار که همان صدای پرندگان می باشد را قطع خواهد نمود .

مهدی & محمد رضا بازدید : 68 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود استودیو کامل اندروید FL Studio Mobile v1.0.1 همراه فایل دیتا

 

FL Studio Mobile یک استودیو فوق العاده کاربردی و همه جانبه می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مولتی ترک های کاملی بر روی گوشی اندروید خود بسازید و آن ها را ذخیره نمایید! همچنین شما قادر خواهید بود پروژه های خود را از موبایل به Pc انتقال داده و در Pc مدیریت کنید . امکانات دیگر برنامه قادر به مدیریت ملودی ها با یک روال خاص می باشید یا می توانید یک آهنگ کامل را با پیانو بسازید و در لیست پخش برنامه قرار دهید . از ویزگی های برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 77 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Runtastic Heart Rate PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Runtastic Heart Rate PRO با استفاده از دروبین دستگاه اندروید قادر است ضربان قلب شما را اندازه گیری نماید و قادر خواهید بود بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و مکانی از سلامت قلب خود اطمینان حاصل فرمایید.
افزون براین بهره گیری از فیلتر های قدرتمند در نرم افزار فوق اطلاعات کاملی درمورد وضعیت قلب در هنگام استراحت یا ورزش در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی ها
- نمایش وضعیت سلامتی در یک نمودار
- امکان تجزیه و تحلیل نتایج بدست آمده به کمک پزشکان

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 57 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رم افزار Gallery Apps Lock Pro + Hide این امکان را به شما میدهد تا با بهترین تکنولوژی های موجود در دنیا عکس های موجود در گالری گوشی خود را پنهان کنید. این نرم افزار بهترین راه حل برای نگرانی شما میباشد. زین پس فیلم ها و عکس های شخصی خود را از نظر ها پنهان کنید و بر روی آن ها قفل بگذارید.


Gallery  Apps Lock Pro + Hide

مهدی & محمد رضا بازدید : 60 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

CaroO Pro

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

CaroO Pro با مهارت رانندگی خود را افزایش دهید. این نرم افزار قدرتمند قادر است از رانندگی شما فیلم برداری نماید و همچنین با استفاده از GPS سرعت را برروی نمایشگر دستگاه اندروید نمایش دهد.
افزون براین شما می توانید با بهرگیری از برنامه فوق علاوه بر بهبود رانندگی خود در هنگام تصادف از ویدیو های با کفیت این نرم افزار استفاده نمایید.

ویژگی ها
- تنظیم خودکار کیفیت تصاویر با توجه به شرایط محیطی
- نمایش مسیر کاربر با استفاده از نقشه گوگل
- تشخیص خودکار کارت حافظه

مهدی & محمد رضا بازدید : 73 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

iMediaShare

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

برنامه iMediaShare فیلم های HD تلفن همراه شما را بدون نیاز به کابل در تلویزیون پخش می نماید و به وسیله این نرم افزار خارق العاده در هر کجا که باشید به راحتی می توانید تصاویر،فیلم ها و موسیقی های مورد نظر خود را در تلویزیون نمایش دهید.
افزون بر این با بهره گیری از برنامه فوق می توانید ویدیو و تصاویر خود را با دوستان و اعضای خانوداه  اشتراک بگذارید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 69 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

HD Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

HD Widgets چشم نواز و رنگارنگ. این برنامه با دارا بودن تعداد بسیاری از ابزارک های کاربردی در رنگ ها و شکل های متعدد دستگاه اندروید شما دگرگون می سازند.
افزون براین دارا بودن ویجت های متعدد آب وهوا و ساعت های آنالوگ می تواند به شما در شخصی سازی نمایشگر دستگاه اندرویدتان یاری دهد.

ویژگی ها
- امکان استفاده در رایانه های لوحی

مهدی & محمد رضا بازدید : 53 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Sidebar Pro

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sidebar Pro سریع،کاربردی و قدرتمند. این  برنامه قدرتمند با بهره گیری از نوار های جذاب و کاربردی خود دسترسی  را به برنامه های مورد نظرتان آسان می سازد و شما قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی به بسیاری از بخش های  دستگاه اندرویدتان دست یابید.

ویژگی ها
- صرفه جویی در مصرف شارژ باتری
- دارا بودن ابزارک های کاربردی
- سفارشی سازی آیکون ها

مهدی & محمد رضا بازدید : 42 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بارکد خوان اندروید  Barcode Scanner v3.6

نیازمندی ها : تمام نسخه های اندروید

این نرم افزار بار کد محصولات تجاری را اسکن می کند و قیمت جنس مورد نظر همچنین کیفیت آن را برای شم آشکار خواهد کرد.همچنین می توانید اطلاعات ماتریکسی و کدهای QR مانند URL ، اطلاعات تماس و .. را نیز توسط این نرم افزار بخوانید و از کیفیت محصول مورد نطر مطمئن شوید. امکان به اشتراک گذاشتن تماس ها ، برنامه ها و بوکمارک ها را به صورت کدهای QR نیز برای شما فراهم می کند.

مهدی & محمد رضا بازدید : 57 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

360 Launcher

پیش نیاز: اندروید۲٫۱ و بالاتر

Launcher 360 قدرتمند ترین لانچر با قابلیت شخصی سازی بالا. در قالب این لانچر قدرتمند قادر خواهید بود انبوهی از والپیپرها،تم ها،انیمشن ها و آیکون های چشم نواز را به دستگاه خود دعوت نمایید.
افزون براین با بهره گیری از نرم افزار فوق می توانید ۹ صفحه زیبا که با ویجت ها و میانبر های متعدد آراسته شده را در دستگاه اندروید خود داشته باشید.

ویژگی ها
- استفاده از انیمیشن های قدرتمند و سریع برای حرکت صفحات
- بهینه سازی خودکار با صفحه صفحه نمایشگر
- امکان استفاده از ابزارک های کاربردی و ساعت های زیبا

مهدی & محمد رضا بازدید : 79 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

CamScanner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برنامهCamScanner -Phone PDF Creator دریچه به دنیای فناوری های جدید. این نرم افزار قدرتمند اندروید قادر است در کمترین زمان ممکن اطلاعات را اسکن نماید و شما به راحتی می توانید با بهره گیری از امکانات خارق العاده این برنامه اسناد و اطلاعات مهم اداری خود را در دستگاه اندرویدتان مدیریت نمایید.
افزون براین استفاده از الگوریتم های جدید تصویر برداری وضوح اطلاعات اسکن شده توسط برنامه فوق را افزایش داده است .

ویژگی ها
- سرعت بالا اسکن اسناد
- جستجو آسان اسناد اسکن شده
- برنامه فوق توسط ۱۵ میلیون کاربر در دنیا مورد استفاده قرار گرفته است

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 100 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 System-Monitor

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال برنامه ای برای مونیتور کردن سیستم اندروید هستید استفاده از System Monitor را به شما پیشنهاد می کنیم . این نرم افزار با نظارت دقیق و لحظه ای بر روی فرایند های در حال انجام اندروید به شما کمک می کند بتوانید در قالب های نموداری و متنی ، اطلاعاتی جامع و کامل را در رابطه با سطح عملکرد دستگاه تان به دست آورید . این برنامه می تواند بر روی ۵ قسمت مختلف شامل CPU ، RAM ، I/O ، شبکه و اپلیکیشن های اصلی به انجام مانیتورینگ بپردازد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 65 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Make-ME-a-Monster

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Make ME a monster نام اپلیکیشن جالبی است که با استفاده از آن می تواند چهره ی خود یا دوستانتان را در قالب هیولاهای فضایی قرار دهید . کار با برنامه بسیار ساده است و تنها کافیست یک عکس از رو به رو داشته باشید و چند ثانیه وقت تا لحظاتی شاد و بامزه را برای اعضای خانواده و دوستان تان ایجاد کنید .

مهدی & محمد رضا بازدید : 51 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 GO-Task-Manager-EX---Cleaner

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Task Manager EX PRO همانند دیگر نرم افزار های ساخت گروه GO در رده خود جزو قدرتمندترین هاست . با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به سادگی بر روی نرم افزارهای در حال اجرا بر روی اندرویدتان مدیریت داشته و آنهایی را که در پشت زمینه فعال می باشند اما احتیاجی به وجودشان نیست به سادگی ببندید تا افزون بر افزایش سرعت به دلیل خالی شدن فضای RAM ، مصرف انرژی تان نیز کاهش بیابد . قدرت بسیار بالا در کنار امنیت و البته کاربری بسیار ساده از جمله دلایلی است که می تواند به شما در انتخاب این نرم افزار کمک کند .
از جمله دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به بهره گیری از ویجت برای دسترسی سریع تر به امکانات ، پاک کردن کش ها و نیز فایلهای موفقت باقی مانده بر روی سیستم اشاره نمود .

مهدی & محمد رضا بازدید : 68 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 FunCam-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

FunCam Pro نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید عکس های زیبا و بامزه ی  افکت دار بگیرید . از جمله مهم ترین ویژگی های این نرم افزار نمایش افکت ها به صورت آنی و البته گرفتن عکس های با کیفیت بالا می باشد . افزون بر این شما خواهید توانست با انتخاب کردن عکس هایی که پیش از این گرفته اید و در گالری تان وجود دارد ، افکت های مختلفی را نیز به آنها بیافزایید . از جمله افکت های موجود می توان به کارتونی ، کاغذ قدیمی ، طراحی ، نئون و آینه اشاره نمود .

مهدی & محمد رضا بازدید : 3217 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

Dock Clock Plus

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه می توانید Dock Clock Plus تلفن همراه خود را به یک ساعت زیبا با امکانات خارق العاده تبدیل نمایید. این برنامه با حفاظت از مدار های دستگاه اندروید و همچنین مصرف شارژ بسیار کم در تمام مدت شب ساعت و تاریخ را به شما کاربر گرامی نمایش می دهد.
ویژگی ها
- سوئیچینگ خودکار روشنایی با توجه به زمان
- دارا بودن حالت نور کم برای تمای دستگاه های اندروید(به جز گوشی های HTC)
- امکان تنظیم رنگ و اندازه متن
- نمایش آب و هوای محل سکونت به صورت خودکار
- نمایش پیام های متنی خوانده نشده و ناموفق
- پشتیبانی توسط رایانه های لوحی
- نمایش ساعت به صورت آنالوگ

مهدی & محمد رضا بازدید : 62 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

Sliding Messaging Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

مدیریت پیام های دریافتی به صورت متنی و چند رسانه ای بسیار دشوار است از این رو  طراحان اندروید با ارائه برنامه Sliding Messaging Pro به شما در مدیریت پیام هایتان یاری می دهند. با بهره گیری از از این اپلیکشن می توانید فونت پیام های منتی خود را تغییر دهید و همچنین در هنگام مکالمه با کشیدن منو سمت راست نمایشگر پس زمینه دستگاه اندروید خود را دگرگون سازید.
افزون براین با استفاده از این اپلیکشن جذاب می توانید از چند پنجره جذاب برای پیام های و مکالمات خود استفاده نمایید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 180 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

Software-Data-Cable

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر از قطع و وصل کردن کابل یو اس بی به دستگاه اندروید خود برای کپی کردن فایلها خسته شده اید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Software Data Cable که راهی به مراتب آسان تر را در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید . این اپلیکیشن با بهره گیری از شبکه وای فای شما این امکان را می دهد تا از طریق مرورگر کامپیوترتان به لیست فایلهای موجود بر اسمارت فون یا تبلت تان دسترسی پیدا کنید . تنها چیزهایی که نیاز دارید وصل بودن تبلت با اسمارت فون و البته کامپیوتر به یک شبکه وایرلس یکسان و اجرا کردن نرم افزارهای مرورگر وب نظیر فایرفاکس و گوگل کروم بر روی کامپیوتر می باشد . به همین سادگی و بدون نیاز به اتصال کابل USB خواهید توانست نه تنها به انتفال فایل بین کامپیوتر و اندرویدتان مشغول شوید بلکه فایلهای موجود در دستگاه تحت اندرویدتان را نیز مدیریت کنید . توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار هیچ گونه هزینه ای بر روی سیم کارت یا اینترنت بیسیم تان نخواهد داشت .

مهدی & محمد رضا بازدید : 43 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

AudioManager Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برنامه AudioManager Pro یک اپلیکشن و ابزارک قدرت مند اندروید است به شما در کنترل و مدیریت مستقیم صدای دستگاه اندروید یاری می دهد. می توانید با بهره گیری از ابزارک ویژه این نرم افزار به راحتی با لمس نمایشگر میزان صدای خروجی از بلندگو های دستگاه اندرویدتان را کنترل نمایید.
افزون براین برنامه فوق تنظیمات انجام گرفته توسط شما بر روی صدای خروجی را به صورت خودکار در خود ذخیره می کند.

ویژگی ها
- بهره گیری از ویجت ها در اندازه های متفاوت
- پشتیبان گیری از پروفایل های صوتی
- امکان تغییر و ذخیره پروفایل های صوتی

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 58 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 Modern-Android-Icon-Pack

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Modern Android Icon Pack یک بسته آیکان بسیار زیبا می باشد که در طراحی آن سعی گردیده است بالاترین کیفیت ها رعایت شود .اگر شما نیز از یکی از لانچر های ADW ، APEX ، Nova و Holo استفاده می کنید دانلود این پک را پیشنهاد می کنیم چرا که می تواند تاثیری شگرفت در شگفت انگیز کردن محیط اندرویدتان خواهد داشت .

مهدی & محمد رضا بازدید : 82 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Navier HUD Navigation Premium

 پیش نیاز: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید

با Navier HUD Navigation Premium به راحتی مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید. از این پس رانندگان محترم می تواند با بهره گیری از این برنامه خازق العاده  به صورت صوتی مسیر های مورد نظر خود را پیدا کنند.
افزون براین درحال حاضر برنامه فوق فقط برای اندروید ۴٫۰ و بالاتر طراحی شده است و با استفاده از نقشه های دقیق گوگل شما را به سمت مقصد راهنمایی می نمایید.
نکته :
برای اجرای برنامه فوق باید موتور TTS(تبدیل متن به گفتار) بر روی دستگاه اندروید شما بارگزاری شده باشد در غیر این صورت برنامه به صورت خودکار نرم افزار مربوطه را دانلود می نمایید.

مهدی & محمد رضا بازدید : 100 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 Handy-Photo

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Handy Photo برای آن دسته از افرادی طراحی گردیده است که می خواهند دستگاه اندروید خود را تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای ویرایش عکس تبدیل نمایند . این برنامه آمده است تا با بهره گیری از تمامی ابزارهای موجود بتواند حسی جدید و البته زیبا را هنگام ویرایش عکس ها و البته پس از آماده سازی آنها در وجود شما قرار دهد . کارهای مختلفی توسط اپلیکیشن پبش رو برایتان قابل انجام خواهد بود . به طور مثال با این نرم افزار می توانید به وسیله ابزار Move Me می توانید قستمی از یک عکس را انتخاب کرده ، جدا نموده و در بخش دیگری قرار دهید . یا با بهره گیری از ابزارهای روتوش تجربه ای نو را برای زیباسازی تصاویر برای خود رقم بزنید . این بخش برای عکس هایی که دچار نقص هستند یا می خواهید اشیای اضافه را از روی آنها برچینید مناسب می باشد . تنظیم رنگ و افزون بیش از ۲۰ افکت مختلف که هر یک به تنهایی قادر است عکس های شما را زیبا سازد از دیگر امکانات این نرم افزار خارق العاده می باشند . این نرم افزار از تصاویری به بزرگی ۳۶ مگاپیکسل پشتیبانی می کند .

مهدی & محمد رضا بازدید : 58 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 Easy-Photo-Frame-Collage

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید تصاویرتان را در فیس بوک ، توییتر و یا سایر شبکه های اجتماعی تنها در قالب یک تک عکس به اشتراک بگذارید ؟
انجام این کار نیازمند نرم افزاری است که بتواند آنها را کلاژ نموده و در یک قالب قرار دهد . Easy Photo Frame:Collage یکی از این دست برنامه ها بوده و شما می توانید با استفاده از آن به سادگی هر چه تمام تر نسبت به ساخت کلاژ خود و ادغام کردن تصاویر مختلف در یک قالب افزون بر جمع کردن آنها در یک قالب ، گرد زیبایی را نیز بر روی آنها بپاشید !

مهدی & محمد رضا بازدید : 92 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

Quickly-Notification-Shortcuts-s

پیش نیاز : اندروید ۴٫۱ و بالاتر

Quickly Notification Shortcuts اپلیکیشنی ساده است که می تواند با قرار دادن میانبر برای اجرای برنامه ها و یا باز کردن صفحه تنظیمات قسمت های مختلف ، شما را در انجام دادن سریعتر کارهای مورد نظرتان یاری دهد . از نکات جالب در طراحی این نرم افزار استفاده حداقلی از منابع سیستم ( ۸۰۰ کیلوبایت ) و عدم اجرا در بک گراند می باشد .

مهدی & محمد رضا بازدید : 60 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

Mantano Ebook Reader

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با برنامه قدرتمند Mantano Ebook Reader Premium کتاب های الکترونیکی را بخوانید،حاشیه نویسی کنید و گوش دهید. این برنامه جالب اندروید علاوه بر نمایش کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF به شما اجازه می دهد تا کتاب های خارق العاده ای از کتاب خانه OPDS  را دانلود نماید.
افزون برنامه فوق قادر است برخی از نکات کلیدی هر متن را برجسته نماید

ویژگی ها
- امکان به اشتراک گذاری مطالب مهم
- سویچ مطالب بین رایانه لوحی و دستگاه اندروید کاربر
- امکان رجوع به لغت نامه

نکته :

مهدی & محمد رضا بازدید : 74 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

ZDbox

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر
ZDbox با دارا بودن بیش از ۲۰ میلیون کاربر در جهان یکی از محبوب ترین جعبه ابزار های بهینه ساز اندروید است که می تواند سلامتی را به تلفن همراه شما هدیه دهد. این برنامه قادر است در کنار حفظ سلامتی باتری دستگاه اندروید شما سرعت آن را نیز افزایش دهد.
افزون براین با بهره گیری از برنامه فوق می توانید اطلاعات کاملی در مورد زمان شارژ،فشار و سلامتی باتری تلفن همراه یا رایانه لوحی خود بدست آورید.

 

 

مهدی & محمد رضا بازدید : 76 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

Remote-Desktop-Client

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Remote Desktop Client نرم افزار بسیار جالبی است که امکان دسترسی از راه دور به کامپیوترتان را به وسیله دستگاه تحت اندروید و البته با بهره گیری از اینترنت در اختیارتان قرار می دهد . هنگامی که به کامپیوتر وصل شوید یک ماوس و کیبورد مجازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید کارهای مورد نظر خود را به صورت ریموت بر روی کامپیوترتان انجام دهید . بدین ترتیب شما خواهید توانست بدون اینکه دسترسی به فایلها یا نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوترتان را از دست دهید ، در هر  مکان و هر زمانی به آنها دست پیدا نموده و کارهای مورد نظرتان را انجام دهید .

ویژگی ها :
- پشتیبانی از رنگ های ۸ ، ۱۶ ، ۲۴ و ۳۲ بیتی
- قابلیت سفارشی سازی رزولوشن صفحه نمایش
- بهره گیری از فناوری SSL برای بالا بردن امنیت
- قابلیت انتفال فایل بین sdcard و هارددیسک کامپیوتر
- قابلیت کپی و پیس کردن متن بین اندروید و کامپیوتر
- قابلیت بزرگنمایی نمودن صفحه نمایش
- و …

مهدی & محمد رضا بازدید : 49 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

1Tap-Cleaner-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا حافظه اندروید شما پر شده است ؟
آیا احساس می کنید که اندروید تان نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد ؟

۱Tap Cleaner Pro یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پاکسازی اندروید با بیش از ۲,۰۰۰,۰۰۰ بار دانلود می باشد که با استفاده از آن خواهید توانست به سادگی یک کلیک حافظه کش ، تاریخچه ، لاگ تماس ها و پیامک ها را پاک نموده و اثری از آنها را باقی نگذارید . با بهره گیری از ۴ ابزار پاک سازی مختلفی که در این برنامه قرار دارد خواهید توانست اندرویدی پاکیزه و البته فضایی خالی آماده قرار گرفتن اطلاعات مهم داشته باشید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 493
  • بازدید ماه : 1,554
  • بازدید سال : 29,935
  • بازدید کلی : 205,400
  • تبلیغات

    بهترینهای این ماه





    من در فیس بوک